La Grossa de Cap d’Any d’Hostafrancs ja és a la venda
Les participacions per al sorteig de Loteries de Catalunya valen 5 euros i es poden adquirir a la Plats Cuinats Hostafrancs (c. Consell de Cent, 17)
Un any més Ràdio Hostafrancs i Plats Cuinats Hostafrancs ofereixen participacions per al sorteig de La Grossa de Cap d’Any del 31 de desembre. Cada butlleta, al preu de 5 euros, inclou quatre números diferents (07386 – 11163 – 12062 – 97821) i això vol dir quatre opcions diferents de guanyar un premi de fins a 20.000 euros. Les participacions es poden adquirir a la botiga de Plats Cuinats Hostafrancs (c. Consell de Cent, 17) en l’horari habitual de venda de l’establiment, de dijous a diumenge entre les 10.30 h i les 15.30 h.
Les participacions han estat elaborades per La Grossa de Campdorà, distribuïdor oficial de Loteries de Catalunya i pioner en la venda electrònica dels bitllets de la loto catalana. La Grossa de Campdorà ha repartit el primer premi de la La Grossa de Cap d’Any dues vegades seguides.