Endesa assegura que l’apagada del 7 de novembre va ser una “avaria puntual”

Segons la companyia, l'estat de la infraestructura elèctrica no va ser la causa de la interrupció del servei durant més de 10 hores. L'Ajuntament qüestiona aquesta explicació

NOTÍCIES
NOTÍCIES
Endesa assegura que l'apagada del 7 de novembre va ser una “avaria puntual”
/

play_circle_filled
pause_circle_filled
Ràdio Hostafrancs | Notícies
volume_down
volume_up
volume_off

La companyia Endesa, titular de la xarxa elèctrica, assegura que l‘apagada de més de 10 hores que van patir el dia 7 de novembre desenes de veïns del carrer del Rector Triadó va ser una “avaria puntual” i que la incidència no està relacionada amb l’estat de la infraestructura que sí va causar talls reiterats de subministrament l’hivern passat. Aquesta és l’explicació que ha rebut l’Ajuntament de Barcelona després de l’última caiguda de l’electricitat a una zona del barri d’Hostafrancs massa acostumada a patir aquest problema. En la sessió del Consell de Barri celebrada el 16 de novembre, el regidor del Districte, Marc Serra, ha posat en dubte la versió d’Endesa “perquè la infraestructura està en mal estat”.

Serra ha recordat que després de la crisi elèctrica que va afectar aquesta part del barri l’hivern passat l’Ajuntament va obrir un procés de negociació amb Endesa “malgrat no tenir competències perquè qui té la competència de supervisió del sector elèctric és la Generalitat”. En aquelles converses, Endesa es va comprometre a executar un pla d’inversió de 27,4 milions d’euros. El regidor va dir que al Districte “li consta que el pla i les intervencions a fer a Hostafrancs ja s’estan realitzant”. Serra espera que s’acabin les avaries “en una ciutat pròspera en la qual tots paguem impostos i paguem electricitat cada vegada més cara”.

Articles relacionats

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *